no niestety (tualatin)

Autor: Tarki (mihtur_at_go2.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 15:17:30 MET

Witam
zapuscilem dzis Celerona 1,1A Tualatin na przelotce Powerleapa slot1/fcpga2
na plycie Intel vc820 i nic, zero reakcji. Komputer nie wyswietla zadnego
komunikatu, diody na plycie pokazuja ze "nastepuje inicjalizacja szyny PCI"
i wisi. diody zasilania na przelotce i na obudowie swieca; nie pomagaja
zmian ustawienia fsb i Vcore na przelotce; no nie mam pojecia co z tym
zrobic, jakby bios nie obslugiwal proca to by cos sie wyswietlilo!
Czy mozna winic za to zasilacz (235W), dodam ze dotychczas chodzil u mnie P3
1Ghz na przelotce slot1/fcpga.

czekam na jakies sugestie;

pozdrawiam