Re: Leadtek GF4Ti4200 opinie

Autor: Marcin Tworek (usenet_at_212.160.21.191)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 15:12:08 MET

> Czy warto kupić kartę Leadtek WinFast Gf4Ti4200
> Model: A280 LE TD MyVIVO 128 MB.AGP 8x
> Chodzi mi głównie o jakość obrazu 2D.
> ma ktoś może tę kartę, lub podobną Leadteka?
> Jakieś uwagi.opinie? A co z jakością/głośnością wentyla na
> karcie?

Ja posiadam taka karte tylko 64 MB.
Jakosc w 2D jest dla mnie taka sama jak kazdej innej karcie,
ja np nie odrozniam roznicy miedzy nia a GF2 MX400 ktora
mialem wczesniej. W 3D oczywiscie radzi sobie bardzo dobrze.
Co do wejsc i wyjsc to jest tak jak to zwykle w kartach NVidia,
zgrywajac obraz na kompa lepszy obraz uzyskuje przy wykozystaniu
tunera TV Prolink, niz wejscia w tej karcie.
Wentylator dosc cichy, w kazdym razie calkowice zagluszany
przez wentylatror na procku.
W 3Dmark2003 mialem 1220 punktow,
procek P IV 1,5 GHz,
Karta jest generalnie doc droga(drozsza np niz podobna
firmy Prolink), ale w pudelku byly 3 pelne gry.
Pozdr,
Marcin Tworek