Dobry zasilacz (P-IV)

Autor: Latet (nosapm__latet_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 14:34:59 MET

Witam,

Kolejny zasilacz mi sie zepsuł, tzn. nie sam zasilacz, ale jego wiatraczek
(zgrzyty, wycie, zacinanie, itp.....). Mam tego dosc.
Czas na cos lepszego.

Jaki polecacie dobry, firmowy zasilacz ATX do P-IV?
Chciałbym aby (wymieniam od najwazniejszych cech):

1. miał mozliwie niezawodny wiatraczek
2. dawał dobre, stabilne parametry dostarczanego prądu
3. był w miarę cichy
4 .moc - jak dotąd wystarczałi mi 300W, ale 350W byłoby chyba
"przyszłościowiej"
5. miał te wszystki dziwne kabelki i wtyczki do różnych płyt głównych.
6. był w miarę łatwy do kupienia w Polsce
7. mile widziany wyłącznik z tyłu
8. wyprowadzenie prądowe do monitora - zbędne.

Będę wdzięczny za naprowadzenia na właściwy trop :-)

Dzieki!

Latet