Karta TV czy coś innego????

Autor: Magik (wladek_g_at_interia.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 13:23:47 MET

Witam Was
muszę na początku zaznaczyć że akurat na kartach TV się kompletnie nie znam.
W zamysle mam zamiar kupić antene satelitarną i chcę ja podpiąć do komputera
(ograniczenie kosztów związanych z kupnem dekodera) czy jest to
wykinalne??? - istniej e coś jakby dekoder będący kartą do PC?? czy to moze
być zwykła karta TV?? (chodzi mi takze o pobawienie się kanałami kodowanymi)
więc prosze Was objaśnijcie mi to; wyprowadżcie z błędu ; moze jakas www o
tym??

z góry dziękuję
pozdrawiam
Magik