GeForce2MX 200 i TVout

Autor: mdw_at_amiga.pl
Data: Tue 18 Feb 2003 - 12:55:25 MET

Witajcie

Mam taki problem z wyjsciem TV w GeForce2MX 200. Wlasciwie to nie z wyjsciem TV,
bo samo jako takie dziala. Wyglada to tak, ze... Podlaczam telewizor/video,
zmieniam rodzialke z 1280x960 na 800x600 i widze w TV to samo co na monitorze.
Wszystko jest ladnie do momentu gdy chce zobaczyc cos w jakims playerku do
AVI/MPEG (objetne jakim). Jak puszczam taka animke na przyklad w VPlayerze to na
monitorze w oknie normalnie ja widac. Jednak na telewizorze obok widac tam tylko
czarny kolor. Cala reszta jest OK:). I tak jest z kazdym programem puszczajacym
animacje. Wczesniej jeszcze na windows 2000 bylo wszystko OK. Teraz na WinXP
jest tak jak napisalem:(. Czego to moze byc wina? Co z tym moge zrobic?

Wine pewnie ponosi to, ze ekran/okno WindowsMediaPlayer czy VPalyer jest w tak
zwanym OVERLAY. Nie wiem czy ktos bedzie wiedzial o co mi chodzi. Byc moze Wy
tutaj uzywacie innego okreslenia ja mam amigowe przyzwyczajenia i mowie na to
OVERLAY:). Pytanie - czy moge jakos ten OVERLAY wylaczyc? Globalnie, moze dla
danego kodeka, moze dla konkretnego programu. Mam srednie doswiadczenie z
windowsem i czaje tylko to co musze wiec nie znecajcie sie zbytnio nade mna:).

Mozliwe, ze to jest wina sterownikow? Moze jakis ustawien/preferencji? Jakich?
Gdzie je znalezc w tym gaszczu windowsowych srednio-logicznie pogrupowanych
preferencji?

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc
Mariusz "MDW" Wlodarczyk
mdw_at_amiga.pl