Re: WD 80 JB - stukanie

Autor: Sebek74 (sebek74_at_go2.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 12:55:37 MET

> dokladnie to nie powiem, mam nagrany dzwiek jaki wydawal podczas szybkiego
> testu ;). http://skynet.com.pl/~janosik/dysk.wav ~500KB

To jest glos z testu... a ja mowie o stukach w trakcie normalnej pracy,
sprecyzuj o jakie stukania ci chodzi.
Moj dysk wydaje taki odglos jakby parkowal glowice a potem ja z powrotem
odparkowywal. 2 tony jeden nizszy drugi wyzszy w odstepie okolo 1/3 sekundy,
wyraznie slyszalne.
btw. niezle macie wyjscie z tego serwera gdzie lezy strona, mam w porywach
powyzej 100kB/sek

> Dzis juz nie stuka, chyba chce zostac ;)

To nic nie znaczy. U mnie tez tak bylo, raz pukal a raz nie ale raczej
codziennie.

> A to ze czasem na ulamek sekundy sie zablokuje Win to wystepuje, myslalem
ze
> trzeba zrobic format c : ale pewnie to jednak dysk...

Blokuje sie bo program rzada dostepu do dysku - danych i oczekuje na ich
otzrymanie, a ze dostep jest 1/2 sekundy to nastepuje przestuj. W windzie
podczas pray tego nie widac - nie blokuje sie mysz ani nic, ale zapusc jakas
gre fpp to czuc to az nadto.