Re: komp za 2000zl na intelu

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 11:57:27 MET

> na Intelu ponieważ z AMD mam złe doświadczenia u
znajomych. Skoleji
> Intelowcy takowych nie miwają-mam na myśli stabilność i
nagłe zwisy.
> Al jeśli masz dobrą propozycję na AMD to chętnie się z nią
zapoznam.

Ja proponuję płytą na i845PE, do tego Intel Celeron 2.0 BOX,
Pamięć 256 DDR, może być Kingston (nie jest drogi).
Grafikę wedle uznania, jak nie grasz to może jakiś ATI bo
mają chyba dobrą jakość grafiki 2D.
Dźwięk masz w płycie, dysk 60-80 Gb 7200 polecam (Caviar,
IBM). reszta standard

--
[> MAK <]