HP LJ 1200, pod XP, DOS Prompt, kodowanie PLiterek

Autor: Michał Gancarski (wysy_at_euro26.org.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 11:52:25 MET

Witam!

Mamy w firmie drukarkę HP LaserJet 1200, podłączoną do komputera z XP Home
Ed. Z programu księgowego uruchamianego w konsoli DOS nie możemy uzyskać
niestety prawidłowych polskich zanków. Facet w serwisie powiedział, że jest
to do rozwiązania za pomocą jakiegoś narzędzia z płyty instalacyjnej.
Zapomniałem niestety, jak się owo narzędzie nazywa, płytkę też gdzieś
zapodziałem. Szukałem na hp.com, nie znalazłem nic, co by mi się z tym
kojarzyło. Możecie mi jakoś pomóc? Naprowadzić na ów programik i podać link,
z którego mógłbym go ściągnąć?

Dzięki z góry

--
++ Michał Gancarski ++