Re: CDRW liteon 40x12x48 /speed??

Autor: bartu (bartu_at_interia.pl.wykasuj-mnie)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 11:24:15 MET

> No i kiedyś miałeś z powodu tego jakieś problemy?
> Ja wypalam na niej pare miesięcy i nawet przy ostrym overburningu
nie ma
> kłopotu

Potwierdzam, mam z nia zero problemów, wszystko mogę palic na 40x i
z overburningiem nie ma problemów. Mam model LTR-40125S. U mojej
dziewczyny na modelu LTR-40125W, czyli nowszym od mojego są problemy
z nagrywaniem przy duzych szybkościach (od 24x w górę). Polega to na
tym, że płyta czasami nagrywa sie dobrze (podczas nagrywania nie
występoują błędy), ale danych nie da sie z niej odczytać.

Pozdrawiam
Bartek