problem z pamięcią DDR

Autor: Konrad Kucharczyk (konradq_at_o2.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 11:27:03 MET

Witam.

Po dołożeniu 256MB do już posiadanych 128 mój komp zaczął wariować: non stop
komunikaty w stylu "Naruszenie ochrony pamięci(segmentation fault)".
Doprowadziło to do tego, że musiałem wszystko pokasować (oczwywiście
wcześniej
zrobiłem backup) i zacząć instalację od nowa. Problem w tym, że instalując
linuksa bądź windowsa cały czas były problemy (np. nie mógł skopiować plików
podczas instalacji lub pokazywał się "niebieski ekran"). Po wyjęciu kostki
ram (256)
wszystko wróciło do normy, tzn. mogę już zainstalować system. I teraz mam
pytanie: czego to może być wina - pamięci, płyty głownej, or sth.? W pewnym
momencie zacząłem już podejrzewać twardy dysk, ponieważ instalator
(linuksa lub winsowsa) nic nie mogł na nim zapisać.

Bardzo proszę o pomoc. Pamięć jest nowa, kupiona w dobrym sklepie, więc
jeśli
coś jest z nią nie tak, to będę mógł wymienić (ewentualnie, jeśli to nie
jest
wina pamięci, inny element).

Moja konfiguracja:
ECS P4VXASD2+