problem - HELP

Autor: dagres (dagres_at_interia.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 11:17:00 MET

Mam problem zwiazany z zasilaniem w moim komputerze.
Myslalam, ze mam za slaby zasilacz (230 W), wymienilam na 300W.
Nic sie nie zmienilo. Niektore wartosci pomiarow sa caly czas przekraczane.

zamiast 5000 mam 5250,
12000 - zarowno dodatnia jak i ujemna jest przekroczona o jakies 300.
Nie sa to wiec jakies wartosci niezbezpieczne, powiedziec mozna, iz
mieszcza sie w granicach norm.

Ale mam zaisntalowana aplikacje, ktora byla dolaczona do plyty glownej.
I ona mi czesto sygnalizuje jakies bledy dotyczace napiec,
np. ze moc dostarczona do komputera jest nizsza od wymaganej przez
producenta.

Nie znam sie na tym, nie wiem co to moze znaczyc - przeciez zasilacz
ma wystarczajaca moc.
Czy problem moze wynikac z tego, iz nie mam listwy zasilajacej, a jedynie
zwykly przedluzacz z wylacznikiem ?

Pozdrawiam
d_r