Re: IDE Ultra ATA 133 firmy ST Lab

Autor: Zyli (zlipka_at_zarzad.rudzka.com.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 10:09:19 MET

Użytkownik "ROB" <temple_at_NOSPAM.o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Pod jakie piny kontrolera, podlaczyc kabelek HDD_LED?
W moim nie ma "wyprowadzen" chociaz na plytce drukowanej jest opisane
HDD Led. Wniosek trzeba lutowac - wiec lepiej dac spokoj.

Przy okazji- czy ktos upgradowal Bios kontrolera?

Mam ver. 3.0.61. przy probie upgradu po odpaleniu pod DOSem pliku
upgflash.exe pyta sie mnie jaki mam typ Flash memory jakby sam tego nie
mogl stwierdzic. To co odczytalem z kosci nie jest tym co wypisuje
updflash.exe. Nie chce ryzykowac.

Czy moglby ktos podzielic sie swymi doswiadczeniami?

Dziekuje
Zygmunt
PS. Kontoler UDMA 133 f-my STLab na chipie Silicon Image 0680.