Skoki grafiki...

Autor: AaJk (aajk_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 09:38:21 MET

powiedzcie co to moze byc? mam plyte ECSK7VZA 3.0 i Athlona 1500+ grafa to
Geforce 440SE 64DDR firmy XFX czy jakos tak... i na winieXP na jednym
profilu urzytkownika szarpie mi ekranem tak o pare milimetrów w prawo i w
lewo.... i to wyglada tak ze w momencie pracy dysku to sie dzieje... co
dziwne dla mnie jak przejde na inny profil juz nic takiego nie ma miejsca..
aha w momencie jak wybiera sie profil tez szarpie..... moze komus cos
takiego sie dzialo? bardzo prosze o pomoc...
AaJk.