karta grafiki a telewizor

Autor: wp1_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 18 Feb 2003 - 09:18:08 MET

Kupiłem kartę grafiki z wyjściem TV i podłączyłem ją z telewizorem (kablem
ekranowanym).
I tu zaczęły się problemy.
Najpierw zauważyłem silny przydźwięk (dźwięk podłączony osobno z karty
dźwiękowej ).
Ponieważ mieszkanie nie posiada uziemienia myślałem że to jest powodem tego
zjawiska.
Zdiąłem zerowanie z bolca w gniazdku i przydźwięk zniknął (dźwięk OK) ale
zaczął „kopać” komputer.
Padło wejście video w telewizorze.
Zamieniłem miejscami fazę z zerem w gniazdku ,komputer przestał „kopać” dźwięk
OK ale padło drugie wejście video (mam w telewizorze 3 wejścia).
Wróciłem do poprzedniego stanu zasilania (bolec zerowany) ale boję się
cokolwiek dalej robić (telewizor po naprawie).
CO JEST GRANE (przecież zasilacz jest seperowany).
Telewizor jest podłączony do telewizji kablowej może to ma jakieś znaczenie.