Re: Pomiar napięć ??

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 00:00:09 MET

Dnia Mon, 17 Feb 2003 17:51:17 +0100 Marceliszpak w wiadomości
<3E511305.1040708_at_poczta.onet.pl> napisał/a:

>Może mi ktoś powie bo jestem zielony jak mierzyć napięcia zasilacza
>obudowy atx za pomocą miernika wielofunkcyjnego tzn jak dotykać i
>ustawić ten miernik ?

RTFM miernika ? :)

Z miernika idą 2 kabelki, przykładasz czarny do masy, czyli czarnego
przewodu idącego z zasilacza a kolorowe do kolorowych. Jeśli coś źle
podłaczysz to nic się nie stanie, więc bez obawy. Oczywiście miernik
musi działać w trybie pomiaru napiecia (V DC czy cuś takiego), nie
pomyl z pomiarem prądu ;)

pozdro

--
KRiZBi