Pojemnik serwisowy w drukarkach HP.

Autor: Eugenij Butusov (dino_at_matrix.awr.open.net.pl)
Data: Tue 18 Feb 2003 - 01:05:13 MET

Witam,

  Mam pytanie dotyczące tzw. pojemnika (lub kosza) serwisowego w
drukarce HP 720C. To jest to cos gdzie pojemniki 'odpoczywaja' w
czasie bezczynnosci. Otóż drukarka przed drukowaniem (a czasem w
trakcje dłuższej sesji) czyści dysze w głowicach wypluwając trochę
tuszu do tego pojemnika. Na spodzie jest gąbka, ale ma raczej
ograniczoną chłonność. Moja drukarka wytrzymała już 5 lat, a ten
pojemnik wygląda jak niezłe bagno. ;-) Próbował ktoś to czyścić? Jak
się do tego dobrać w ogóle? Po prostu zamiast się tam oczyszczać,
głowice wyłażą z tego pojemnika coraz bardziej brudne. Z góry dzięki
za wszelkie wskazówki.

Pozdrawiam,

--
Eugenij 'dino' Butusov
\__ :: dinorage(at)wp(dot)pl :: dino(at)matrix(dot)bsd(dot)st ::