Re: MCP, a MCP-T

Autor: Marcin Lewandowski (m_l_at_remove.op.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 23:07:26 MET

Użytkownik Desperado napisał:
> Poczytałem sobie odrobinę

Linki, linki poproszę

  i mój wybór padnie raczej na Epoxa 8RDA+.
> Wygląda na to, że ten SoundStorm to jednak niezły kawałek sprzętu, wbrew
> temu co niektórzy mi mówili .... :)

Żeby ostudzić atmosferę dodam jednak, że nie wiadomo ile z tego jest
robiona przez sterowniki a ile przez chip. Nie widziałem testów płyt
nForce2 z osobną kartą i bez (to by wyjaśniło). Z drugiej strony jest to
bezpośredni następca chipa z XBox-a, a w tej konsoli raczej nie
umieszczono rzeczy, która musi być mocno obsługiwana przez głowny procek
(zaledwie Pentium 733 o ile mnie pamięć nie myli).

--
Marcin Lewandowski < m_l małpa op dot pl >