Re: dfi k6 amd500 vs. usb problem

Autor: Fred (nemo.db_at_wytnij.xl.wp.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 20:07:27 MET

"Gregory" <grzegorz_at_kolej.com.pl> w wiadomości
news:b2pum0$f7o$1_at_news.onet.pl napisał(a):

> witam ponownie. Dzisiaj moj problem polega na:
> mam plytke DFI K6 na procku amd500. chcialem dolozyc mu
> drukarynke hp656 na usb, ale po instalacji w trakcie drukowania
> strony testowej zatrzymuje sie w polowie....

Ćwiczyłem temat ponad pół roku temu i słabo pamiętam ale to chyba
było tak:
1. Ze stronu DFI lub VIA ściągnij i zainstaluj patch "USB Filter
Driver" (zakładam oczywiście, że najnowszy Via Service Pack już dawno
zainstalowany:).
2. Jeśli to nie pomoże dodaj nową drukarkę - HP690C z dysku
instalacyjnego Windows (nie usuwając sterowników HP656) tylko w
czasie instalacji zamiast portu LPT wybierz drukowanie na USB. Jako
drukarkę domyślną wskaż HP690C.
Spokojnego drukowania.

--
Pozdrowienia