Re: Asus - Gericom ? Notebook ?

Autor: ZBERY (zbery_at_acn.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 19:49:33 MET

Z mniej firmowych ja mogę polecić ACERA .
Jeśli chodzi o konfiguracje to musisz dobrać do potrzeb
Do pracy i oglądania Divix wystarczy PIII500 128ram i 10 GB dysk
A do grania sprzęt drogi .
Ja tam polecam kupić cos firmowego z mobilnym procesorem
całkiem przyzwoite są DELL , TOSHIBA , IBM .
O wymienionych przez ciebie w temacie firmach nic dobrego nie powiem
ale wszystko to zależy od modelu i najlepsze firmy robią kiepskie modele