Re: dziwny dzwiek ???

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 19:50:51 MET

> Mam problem. czasami zostawiam na jakis czas (zazwyczaj ok 2 godziny)
> wlaczony komputer. Po przyjsciu do domu, dochodze do komputera ruszam
myszka
> a tu nic, komputrer niby chodzi ael na monitorze czarny ekran, po
restarcie
> kompa wydaje straszny dziwny dziwiek (podobny do sygnalu karetki). jezeli
go
> wylacze i wlacze jescze raz to wszystko dziala ok. Czym to moze byc
> spowodowane????

Problemy z temperatura procesora ...
W BIOS'ie ustawia sie przy jakiej temperaturze plyta glowna ma ostrzegac o
wysokiej temperaturze. Jako alarm jest wlasnie sygnal w stylu karetki ...
Sprawdz czy temperatura procesora jest w normie, jezeli tak to zmien
wartosci graniczne przy ktorych ma sie wlaczac alarm. Jezeli cos nie tak to
zaopatrz sie w paste silikonowa i posmaruj porzadnie procesor ...