macierze ide2scsi

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 19:13:38 MET

Witam,

Jakie znacie inne produkty analogiczne do Infortrend IFT-6300
czy Proware Simbolo 3410 (czyli pudełka na dyski IDE, robiące
z nich macierz RAID, na zewnątrz wychodzące interfejsem SCSI)?

Zależy mi na tym, żeby miały możliwość wewnętrznie podzielenia
macierzy na kilka LUN-ów, żeby można było na zewnątrz podłączać
je jako oddzielne dyski (istotne w przypadku mojego OS-a, który
ma ograniczenie na wielkość filesystemu do 1TB).

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)