Re: Abit BE7 i DivX

Autor: bearm_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 17 Feb 2003 - 17:35:00 MET

Witam!

Mam Abita BE7 + Celeron 1.7. Na poczatku mialem DDR333 i wtedy dzialy sie
bardzo dziwne rzeczy, np. raz wykrywal 333 raz 266, oraz zawieszal sie w
grach czasem losowo, wszystko zawiodlo tzn rozne ustawienia biosu itd itp.
Ale wymienilem pamiec na markowa Infineon 266 i teraz wszystko chodzi SUPER.
Wydajnosc skoczyla i mam go non stop wlaczonego od 2 tygodni i ani jednego
zwisu. Takze sprobuj od kogos inna pamiec najlepiej 266. Ktos mi kiedys
mowil ze podobno do Abita to pamiec trzeba "przypasowac" :) powodzenia

pozdr.
bearm