Re: LG F700P -wada obrazu, -niestety serwis:(

Autor: boitano_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 17 Feb 2003 - 16:32:43 MET

dzisiaj zadzwonilem do tego sklepu ale niestety nic nie wskuralem, powiedzieli
zeby oddac do serwisu.
Pojechalem do serwisu LG, a w srodku prawie cala podloga zastawiona
Flatronami... tlumaczylem, ze to wada monitora i za nic nie da sie tego
wyregulowac poprzez OSD. Mam dowiedziec sie o miniro w srode. Jestem tym
wszystkim przygnebiony :(

Apel do wszystkich ktorzy planuja zakupic jakikolwiek monitor:

Kupujcie tylko tam gdzie bez problemu mozna monitor na spokojnie przetestowac,
nawet jesli np. w takim sklepie dany model kosztuje 50zl wiecej. Pozniej i tak
ta zaoszczedzona kasa pojdzie na benzyne aby jezdzic po serwisach.

pozdr, Tomasz Kaczmarczyk