nagrywarka

Autor: jaccek_at_op.pl
Data: Mon 17 Feb 2003 - 15:35:41 MET

Mam komputer już archaiczny. zainstalowana w nim jest nagrywarka mitsumi 4820
TE , wszystko działało poprawnie do czasu gdy padła płyta. Przy okazji zaorałem
również dysk. Nie mogę zainstalować teraz nagrywarki (jako cd-rom działa) przy
wypalaniu płyt program pokazuje , że jest ok ale płyta jest czysta.
Przypomina mi się , że w instrukcji było coś o ustawieniach bios i zmianie
ustawień płyty . Czy ktoś wie co z tym począć ?
jacek