przewidywane ceny

Autor: Andrzej (kiloh_at_REMOVE-THISastercity.net)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 14:02:25 MET

jak sadzicie kiedy mozna spodziewac sie wiekzszej obnizki cen kart
graficznych? ostatnio jedyne co zauwazylem to drastyczny spadek
cen nietkorych gf4mx...
mam zamiar wymienic mojego 2mx na jakiegos radeona 9000 czy najlepiej
8500 i tak sie zastanawiam kiedy bedzie ten moment ze ceny pojda
nagle wdol (kiedys tak bylo z pamieciami zdnia na dzien ceny ostro
spadly)
sadzilem ze premiera r9700 obnizy ceny ale producenci ceny jeszcze
trzymaja a do premiery gf fx daleko...

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'