Re: Cichy cooler i zasilacz

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 12:53:26 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako "Ferdynand Trott" <ftrott_at_wp.pl>
napisal mniej wiecej Sun, 16 Feb 2003 16:09:09 +0100 (o ile mu zegarek
dobrze chodzi) cos takiego:

>Za...sty! Tylko HuntKey podobno nie toleruje Seagate Barracudy - zaczyna
>wydawać dziwny pisk. Więc chociaż mógłbym przeznaczyć na dobry zasilacz
>jakiś dobry pieniądz, to ten odpada ;)

Faktycznie jak szwagier wsadził do kompa HuntKeya zamiast Codegena
to zaczęło piszczeć.
Barracuda + Codegen - cisza.
Quantum + HuntKey - cisza
Barracuda + HuntKey - piszczy.

Podejrzewam że Barracuda i HuntKey emitują w czasie pracy ultradźwięki
o takiej częstotliwości że przy równoczesnej pracy dochodzi do
interferencji i powstają częstotliwości akustyczne.
Ale na własne oczy widziałem zestawy z HuntKeyem i Barracudą które
_nie_ piszczą
Czyli to znowu kwestia fuksa/pecha.

Pozdrawiam

oVo