Re: Gra się wyłącza - pomocy!

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 11:50:02 MET

motto wrote:

> Przyznam się bez bicia.... Nie mam pojęcia o czym mówisz.

FUT czyli FollowUp-To odowiedz bedzie kierowana na na wybrana grupe albo
na priva.

Crosspost czyli wyslanie posta na kika grup naraz, przez co mozna zrobic
sporo zamieszania. Nie powinno sie crosspostowac, a jak juz tam bardzo
cche sie to powinno sie ustawic FUT na grupe na ktorej chce sie prowadzic
dyskusje.

Polecam lekture netykiety :)

> Reinstalka to ostateczność, gdy już nic nie działa, kto Cię nauczył
> takiego podejścia do systemów??

Zycie. Sprawdziles sprzet (wychodzenie gier, jest czestym obajwaem przy
przetaktowaniu albo bledach pameici), sprawdziles gre na innym kompie.
Czyli wina raczej lezy w systemie. Mozesz probowac jeszcze czyscic
rejestry RegClean albo WINdoctorem z NU. Mozesz miec nasmiecony rejestr
przez sterowniki do karty graficznej. Probowales rozne sterowniki do k.
graficznej?

BTW nie masz czasem jakis konfliktow uzadzen?

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"