Re: Stałe łącze drogą radiową ?

Autor: Mackosa (mackosa_at_wp._NOSPAM_.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 11:34:14 MET

Adam P. wrote:

> Czy opłaca się zakładanie stałego łącza drogą radiową, bo słyszałem różne
> opinie na temat przesyłania danych właśnie w ten sposób. Pytam dlatego że na
> wiosnę pewna firma w naszym mieście startuje właśnie z taką usługą i nie
> wiem czy się na to pisać, bo nie wiadomo jak to będzie chodzić. Jeśli chodiz
> o cene to jest bardzo satysfakcjonująca - 49 zł/miesiąc. Jak takie sieci z
> netem mają się np. do SDI. Chciałbym poznać opinie użytkowników
> korzystających z netu przez radio. Piszcie jakie wrażenia, transfery, jak to
> wszystko działa i wogóle. Wiecie zapewne o co chodzi.

A jaka to roznica dla koncowego uzytkownika czy to jest radio czy kabel
? Technologie sa tak samo skuteczne. Wazna jest firma, ktora udostepnia
Internet.

Slyszales rozne opinie na temat przesylania danych droga radiowa, ale
takze slyszales rozne na temat kabla :)))

Najpierw zobacz jakosc uslug takiej firmy na ich wezle (dostep na swiat
i w Polske, podlaczenia od innych operatorow), potem popros o pokazanie
jakosci u jakiegos Klienta/ow w rejonie, zapytaj sie obecnego Klienta/ow
o jakosc.

Natomiast oplata rzedu 49 PLN/mies to troszke za malo jak na uczciwy
dostep do Internetu chyba, ze to bedzie spoleczna siec osiedlowa.

To jest oczywiscie moje zdanie.

Pozdroofki !
Mackosa <mackosa_at_wp_NOSPAM_.pl>