Autor: Daniel Rychcik (muflon_at_ultra60.mat.uni.torun.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 10:46:13 MET
In article <b2ovfg$e2l$1_at_atlantis.news.tpi.pl>, VanVorden wrote:
>> A ja bym sie nie zastanawial i kupil nagrywarke w Media Markcie.
>> Ceny maja dobre i nie ma zadnych problemow z serwisem.
>> Zepsulo sie? Zaden problem, wymieniaja, oddaja pieniadze.
> ROTFL
Nie ROTFL tylko prawda. Kupowanie rzeczy typu: nagrywarka, drukarka
w MediaMarktach albo supermarketach wcale nie jest takim głupim pomysłem
jak by się mogło wydawać. (o ile cena jest dobra, a sprzęt nie jest
"zdjęty z wystawy") Kiedy przychodzi co do czego (reklamacja) to wszystko
dzieje się mechanicznie, nikt tam się nie bawi w dochodzenie przyczyn.
Byłem świadkiem takiej rozmowy: facet przyszedł oddać hulajnogę :)
Spytany o powód: "bo się dziecku nie spodobała...". Koniec dyskusji,
kwitek, pieniążki, do widzenia. A widać było, że karton ufajdany, zabawka
brudna itp.
Daniel
-- \ Daniel Rychcik, Web: www.ais.pl/<tilde>muflon, Real e-mail - guess :-) \----+----------------------------------------------------------------- muflon| GCS/MU/PA/M d-(pu) s++:- a- C++>+++$ US++$ P+>++ L+++>++++$ E--- ais\pl| W++ N++ K w O- M PS PE Y+ PGP X- R !tv b+ D++ G+ e+++ h--- r- y?
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:23:07 MET DST