Re: Ktory z procesorow sie najmniej grzeje?

Autor: Hubert Grzegorzewski (antyspam_at_somewhere.com)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 08:54:32 MET

Pewnego dnia Radoslaw Sokol, ukryty(a) za rsokol_at_magsoft.com.pl,
zapodal(a):

> To zależy jakie. Dla DX4/100 i DX4/133 zalecało się jednak
> montaż wiatraka -- choć wynikało to głównie z bardzo słabej
> dostępności odpowiednio dużych radiatorów. Bardzo możliwe,
> że z dużym radiatorem nawet 486 DX4/133 mógłby pracować z
> chłodzeniem pasywnym.

U mnie jeszcze do niedawna chodzil DX4/100 podkrecony na 120 na samym
radiatorze - BTW. oryginalnie zaopatrzony byl tylko w ten radiator - fakt,
ze calkiem solidny.
Byl to zestaw Optimusa z czasow kiedy firma ta skladala calkiem niezly
sprzet, zestaw kupowany byl jako raczej niskobudzetowy, a mial takie wlasnie
porzadne chlodzenie i obudowe Enlighta !

Obudowa i dysk (Caviar 850 MB) z tamtego zestawu chodza bezproblemowo do
dzisiaj (a minelo juz chyba 8 lat :)

Pzdr
Hubert
hubertg(at)poczta.onet.pl