notebook California Access 6500 nie działa klawiatura i myszka, co sie dzieje??

Autor: mefis (stare_wilno_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 08:35:59 MET

Obiawy: nie działa klawiatura touchpad i myszka zewnętrzna, komp chodzi pod
systemem Windows ME
moze poszedł kontroler czy cos takiego, poniewż kompa ma moja żonka i jest w
tej chwili daleko nie mam za bardzo pojecia jak jej pomóc przez telefon :((
pytanie dodatkowe, czy kontroler ( o ile chodzi o kontroler klawiatury) jest
wbudowany w płytę główną laptopa,czy podłączany???

dzięki za wszelkie info i sugestie
mateusz mazur