Re: NTFS na Fat32

Autor: Ender (m12345_at_niespamowc.poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 07:42:01 MET

Użytkownik AaJk napisał:
> Jest mo?liwe zeby przeprowadzic konwersje z NTFS na Fat 32 ? Mam wina XP i
> dysk C jest NTFS, a chce wrocic na win98SE co mam robic bo nie mam pojecia):
> a fdisk i format nie bardzo mnie urzadza):
> AaJk.

W związku z tym że jest to grupa o sprzęcie więc podam Ci rozwiązanie sprzętowe.
Podpinasz drugi dysk i przegrywasz zawartość z jednego dysku na drugi.

PS

1) Ustaw swój czytnik news aby poprawnie kodował pl literki
2) Coś za dużo Ci postów wysyła Twój czytnik news, nie można ich było zcanselować?

--
Pozdrawiam
Marek Chmielewski