Dziwna sprawa - o co moze chodzic?

Autor: Dafi (axau_at_op.pl)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 02:34:33 MET

Mam pewien problem
Athlon 1.7 na Shuttle, Windows XPSP1, GF4MX440
niby wszystko chodzi ale...
w niektorych grach dziwnie "zacina"
tzn. nie jest to rwanie nie wyrabiajacej grafiki
ale tak jakby sie cos blokowalo i wtedy nie reaguje na sterowanie myszy i
klawiatury
Np. w NeedFor Speed jade sobie autkiem i nagle przez jakies 3 sekundy nie
moge skrecac klawiszami ani w lewo ani w prawo mimo ze grafika nie przycina
i wszystko sie ladnie przsuwa- ale reakcji sterowania zadnej.
Tak samo w MedalofHonor czy NOLF2 co jakis czas nie moge sterowac mysza -
wszystko wokol sie rusza, np. inni zolnierze, a moja klawiatura i mysz jakby
nie byly podlaczone.
Nieraz takze w samym menu gry zacina sie i pare sekund nie moge ruszac mysza
by zaznaczyc dana opcje w menu.

O co tu moze chodzic???
Nie mam w ogole pomyslu co tu moze nie grac i co probowac zmienic.
Konfliktow w systemie zadnych nie ma.
W trakcie pracy w Windowsie nie ma takich objawow.

Dafi