Re: przegrywanie i spowolnienie PC

Autor: jarek_wierzbicki (czendler_at_poczta.fm)
Data: Mon 17 Feb 2003 - 01:39:48 MET

Użytkownik "Marx" <ffranekk_at_gazeta.pl> napisał
> witam
> mam taki problem. podczas przegrywania, nagrywania (z HDD na HDD z CD na
HDD
> czy nagrywanie plyki) strasznie spowlania mi komp...

panel sterowania => system => sprzet => menadzer urzadzen => kontrolery
IDE/ATAPI

nastepnie klikasz na podstawowy kanal IDE, wbierasz ustawienia zaawansowane
i wlaczasz tryb DMA. Podobnie postepujesz w przypadku kanalu pomocnicznego
IDE.

pozdr.
jarek