rozgałęziacz

Autor: Hipisio (hipisio_at_nospam.wp.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 22:51:46 MET

witam!
otóż chcę do jednego komputera podłączyć dwa zestawy głośnikowe (każdy
ma oddzielny przewód)
w sumie mam do podłączenia dwa przewody..... a w kompie tylko jedno
wejście w karcie muzycznej! :(
czy istnieje coś takiego jak np. rozgałęzienie? taka końcówka która się
wkłada w gniazdo w komputerze, a w niej sa np. dwa gniazda na
podłączenie dwóch przewodów?
istnieje coś takiego? może ktoś to posiada i wie że działa? (brak
trzasków, zakłóceń, itp)
byłem dzisiaj na giełdzie i pytałem o coś takiego i wszyscy mówili, że
nie mają :(
pozdrawiam