Re: Jaka roznica miedzy AMR a CNR (mikrogniazdo na plycie)?

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 22:18:15 MET

Hej
Użytkownik "andrzej" <arturantyspam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam czy micro-modem AMR uruchomie na plycie gdzie mam oznaczony
mikroslot
> jako CNR, czy to jest to samo?

niestety nie uruchomisz - to nie jest to samo!

I wielka prosba przy okazji - jak namierzysz gdzies w Polszcze firme co
sprzedaje modemy CNR to please daj znac.
Tak naprawde modem nie jest mi niezbędny do zycia - mam stale lacze od
pewnego czasu - ale czasami byc moze by sie przydal. A strasznie jestem
ciekaw jak taki CNR chodzi i w ogóle lubie takie dziwaczne wynalazki.
Znalazlem na ebay-u pare ale nie wysylają poza USA na ile ich rozumiem. A w
Polsce sprzedawala je jakas firma z Lublina (ale nie odpowiadają na maile
wiec juz pewnie ich nie ma) i podobno Pronox (ale odpisali ze to pomylka,
mieli owszem ale wlasnie te na AMR)

--
Pozdrovionka
Speedy