Re: Sens dzielenia dysku na partycje DYSKUSJA+reinstalacja

Autor: ok (madler_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 21:16:03 MET

> Inne pytanie - czy przy reinstalacji systemu bez formatowania nie zostają
> jakieś śmieci zakłócające pracę systemu po wszystkich zabiegach? Może nie
> trzeba wtedy instalować ponownie programów?
> W ogóle, to jakie są zalety reinstalacji bez formatowania?

windows jak chyba wiemy siedzi w dwóch katalogach (Program Files i Windows)
tak więc tniemy te dwa katalogi i ewentualnie jeszcze inne które założyły
programy windowsowe i po kłopocie. Co ma więcej zostać. Czasami jeszcze parę
plików w katalogu głównym. No bo gdzie więcej windows może jeszcze się
wpisać, według mnie to wszystko. Programy niestety trzeba instalować.
Chociaż jest kilka takich programów które można zostawić i po ich nadgraniu
mamy wszystkie ustawienia jak znalazł (np gadu-gadu).
Zalety takiej metody to brak strat przy przewalaniu danych między dyskami
czy partycjami po zainstalowaniu systemu czyli pół godziny conajmniej.
Andrzej