PIV zwalnia :-( Help

Autor: Adsx (adsx_at_master.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 19:35:30 MET

Na moim notebooku (IBM thinkpad A31 - PIV 1,6GHz, 512ddr itd.) mam
zainstalowany Windows XP professional.
Wiem, że w przypadku procesorów PIII w rejestrze systemu można zmieniać
parametry tak aby procesor nie korzystał z technologii SpeedStep. Czy w
przypadku PIV również ?
Mój CPU zwalnia do 1,2GHz niezależnie od stopnia obciążenia. Poprzednio było
tak, że w przypadku dużego "CPU load" (np program do gry w szachy itp.)
prędkość wzrastała do "normalnych" 1,6GHz. Obe cnie niezależnie od
obciązenia "zaciął się" na 1,2GHz (wg Intel Processor Frequency ID) a czasem
wręcz zwalnia do 900MHz (panel ster./system/właściwości).

Co mogę z tym zrobić ?? Czy jest sposób odinstalowania "drivera" procesora
aby nie korzystał z kontrowersyjnej wg mnie technologii SpeedStep ?? Może
jakaś edycja rejestru systemowego ?
Pomóżcie :-)