Re: Cichy cooler i zasilacz

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 18:58:44 MET

Użytkownik "Ferdynand Trott" <ftrott_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> P.S. Do jakiej obudowy taki Huntkey pasuje? Chodzi mi o ten
> wielki wentylator na górze, wychodzący dokładnie na... blachę
> obudowy.
Pasuje Do kazdej. Ten wielki wentylator ZASSYSA powietrze znad
procesora, a mocuje sie go storna z "kratkami" i wylacznikiem.

Jest tylko maly problem: ten HuntKey moim zdaniem nie jest wart
nawet 50% swojej ceny.

Jesli juz ktos jest na kupnie zasilacza naprawde wysokiej klasy
to sugeruje zakup ktoregos z trzech modeli Chieftec'a dostepnego
tu: http://mojepc.pl/shop/?pid=0/1/46/150/

co potwierdzaja testy na TomsHardware:
http://www.tomshardware.com/howto/20021021/index.html

Zwracam uwage ze owego "wspanialego" HuntKey'a w tym zestawieniu
w ogole nie ma...

--
Nie wykryto sygnaturki :D