Re: przegrywanie i spowolnienie PC

Autor: Green (lin_aquarius_at_wp.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 18:45:36 MET

W artykule <3E4F5F26.2938A6E_at_magsoft.com.pl> Radoslaw Sokol napisal(a):

> Zadam klasyczne pytanie: masz zainstalowanego NAVa?
>
> BTW przed zadawaniem pytań powinieneś był oglądnąć dotychcza-
> sowe dyskusje na grupie -- podobne pytania zadawane są co
> chwila.

Całkiem niezłośliwie, (raczej: dociekliwie) zapytam:
czy znaczy to,że NAV uniemożliwia pracę komputera?

Mam również NAV.
Mam też i kłopoty(obecnie),ale zaraz po zainstalowaniu,nie zauważyłem
jakichś wybitnych opóźnień w pracy kompa.
A na pewno nie tak drastycznych, jak opisane.
A moje kłopoty obecne są tej samej natury: wyjątkowe opóźnienie w
wykonaniu najprostrzego działania...
Myślę,że to tylko i wyłącznie sprawka diabelskiego nasienia:
tj.IE w 98

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848