Soundblaster 32 AWE+

Autor: joseph (joseph_at_bloknet.com.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 18:24:06 MET

Witam szanownych grupowiczów

Mam jak się okazuje duży problem, mianowicie, mam kartę - jak w temacie i
nie moge znaleźć nigdzie do nich sterowników :-(
Fakt dosyć stara to karta, jeszcze na ISIE a w inecie znajduję tylko
sterowniki do Soundblaster 32 AWE ( bez +) - a to niestety są inne...
(przynajmniej komp tak 'mówi').
Dodam, że próbuję to zmusić do działania pod Windą 95.

Może komuś się przypadkiem zachowały jeszcze takowe i byłby w stanie mi
pomóc.... np. przesłać na maila...

Za wszelki info z góry dzięki...

joseph