Re: Kompatybilnosc kieszeni do HDD

Autor: ryba (trekpio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 14:58:37 MET

> Mozliwe ze tasma w kieszeni jest uszkodzona lub dysk sie w tej
> kieszeni przegrzewa bo o kompatybilnosci kieszeni z systemem albo jej
> braku jeszcze nie slyszalem:)

ja tez nie! chcialem sie dowiedziec, czy moze w moim wieloletnim
doswiadczeniu z komputerami sa jakies luki, ale potwierdzacie, ze nie
(przynajmniej w swerze tejze kieszeni).
takie luki stara sie mi udowodnic koles u ktorego kupilem ta kieszen.
stwierdzil, ze problemy z jej funkcjonowaniem sa spowodowane systemem, bo na
opakowaniu sa znaczki win98, win95, cos tam jeszcze, a nie ma winXP :-))))))
wiec niby jej wadliwe dzialanie nie jest spowodowane niczym, za co on by
odpowiadal...
chyba w takim razie zamowie u niego kieszen do winXP, zobaczymy co sie
stanie :-)))))))
pozdrawiam
ryba