Re: Kompatybilnosc kieszeni do HDD

Autor: ok (madler_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 14:04:04 MET

Tu nie chodzi o system tylko o samą kieszeń. Generalnie są problemy z
kieszeniami. Część wynika że wkładamy nowe szybkie dyski do starych
kieszeni, w kieszeni dysk się grzeje lub następuje niekontakt na stykach
kieszeni.
Ja osobiście jestem przeciwnikiem tego typu rozwiązań,.
Jeśli już musisz to kup jakąś dobrą kieszeń na DMA 100 czy 133 z
wentylatorkami.
Andrzej