MCP, a MCP-T

Autor: Desperado (desperado1979_at_wp.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 12:31:19 MET

Witam!

Małymi kroczkami zbliża się moment zakupu nowej płyty głównej... i będzie to
cuś na nForce2.
Mam w związku z tym pytanie (na razie jedno):

Jaka jest różnica pomiędzy MCP a MCP-T, chodzi mi o możliwości karty
dźwiękowej?
Słyszałem że SoundStorm z wersji MCPT jest porównywany z Livem a nawet
lepszy.

Czy są tam zaimplementowane jakieś ciekawe efekty w stylu Distortion czy coś
w tym stylu?
Pytam się bo ostatnio mój Live zginął śmiercią nienaturalną, a lubiałem
sobie pobrzdękać na przesterowanej gitarze :)

Czy może lepiej kupić MCP a potem szarpnąć się np. na jakeś Live/Audigy?

Pozdrowienia

Desperado