Re: DIMM jedno- i dwustronne - jak odróżnić?

Autor: Terrmit (terrmit_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 12:09:53 MET

> Hi,

> Nie jest to takie proste. Jeśli na module nie ma nalepki z
> jasną informacją na temat organizacji modułu, to jedynie można
> jeszcze na samych scalakach szukać informacji na temat ich
> organizacji -- ale tylko na niektórych jest odpowiednie czytelne
> oznaczenie.
>
> --

Witam,
A może wiesz, gdzie można znaleźć informacje na ten temat.
Kupiłem pamięć na giełdzie i człowiek zapewniał mnie, że to
dwustronna, a okazało się, że jest jednostronna, czy rzeczywiście
trzeba taką pamięć włożyć do kompa, żeby to sprawdzić?
A może jakaś niewykorzytany styk na złączu, czy coś w tym
rodzaju?
Nie mam w tej chwili podobnego modułu dwustronnego, żeby
dokładnie się przyjrzeć różnicom.

Pozdrawiam,
Sławomir Załęcki (Terrmit)

(P.S. Sorry, posłałem Ci to na priv, a miało iść na grupę.)