Re: Zniknął panel sterowania w Win98

Autor: Terrmit (terrmit_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 12:01:09 MET

Użytkownik "Gajowy" <stezaly@_anyspam_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Zniknął panel sterowania w Win98 i nawet nie zauważyłem kiedy to się
stało.
> Co się z tym wiąże, chyba nie muszę mówić (np.brak możliwości
odinstalowania
> programów). Proszę pomóżcie. Gdzie go szukać? Tam gdzie powinien być, nie
ma
> go. Pozdrawiam Marek

Witam,

Sprawdź, czy w rejestrze masz ustawioną wartość NoSetFolders na zero. Jeśli
nie to ją wyzeruj i zrestartuj komputer. Panel sterowania powinien się
pojawić:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explor
er]
"NoSetFolders"=hex:00,00,00,00

Pozdrawiam,
Sławomir Załęcki (Terrmit)