BIOS i startup screens, a długie uruchamianie

Autor: Warmaker (warmaker_at_interia.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 02:07:21 MET

Witam...
Otóż od jakiegoś czasu komp mi się strasznie powoli uruchamia. Nie jestem
pewien, ale chyba od czasu zmiany BIOSu.... Możliwe, żeby nowszy bios był
"gorszy"??? W ogóle to zrobiło się coś takiego, że po pierwszym ekranie
(tzn. sprawdzenie ramu, dysków itd.) pojawa się czarny ekran z migającą w
lewym górnym rogu kreską. Dawniej zawsze była tam taka tabelka z
informacjami o hardware. Co się mogło stać??? Acha.... tak samo jest zamiast
ekranu "Można już bezpiecznie...." Chyba z 5 sekund tam jest. Co z tym
zrobić?
Jeszcze jedno: czy podczas pokazywania ekranów startowych komp coś robi???
Bo u mnie to chyba nic...Odpoczywa.

Denerwuje mnie, bo nowy BIOS, komp całkiem silny, a ładuje się jakby chciał
a nie mógł ;-)

Poradźcie coś
Dzięki i pozdrawiam
Warmaker