Re: Mercury Kob KT266a FDSX - opinie

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 01:51:58 MET

zlozylem na tym kompa z D1300
sporo opcji jak na taka plytke. bylem milo zaskoczony. jesli dobierzesz
pamieci to da rade krecic. troszke chora ilosc zworek (cos ze 160 ;)) ale
idzie z palca i - o dziwo - szybko pomyka.
osobiscie preferuje markowe plyty ale ta sprawila mi niezla niespodzianke.
wybralbym ta a nie ecs, ale jednak dla siebie bralbym shuttla ak32 albo
asrocka.

niemniej spoko plyta (u mnie byla za ok 270 zeta chyba)

--
mosciak
http://kurantowa.it-net.pl/forum/