Re: Linia komend??

Autor: Marx (ffranekk_at_gazeta.pl)
Data: Sun 16 Feb 2003 - 01:32:32 MET

> Stworzylem plik ale nie mam gdzie wpisac tresci, musze jeszcze podac
> przeciez sciezko do tego pliku shutdown gdzie to mam dokladnie
wpisac?Sorry
> za natrcetwo.

no to niech bedzie tak: przykladowo chcesz ten plik stowrzyc na dysku C wiec
wchodzisz Moj komputer | dysk C. dajesz prawy klawisz Wybierasz Nowy i
towrzysz sobie jakis plik textowy. uruchamiasz go wpisujesz shutdown -s
zapisujesz zmiany w pliku i zmieniasz rozszerzenie pliku z txt na bat. I
TYLE
inaczej wytlumaczyc tego nei potrafie

aha jesli masz ukryte rozszerzenia to musisz je odkryc czyli Narzedzia |
Opcje folderow | Widok i ODZNACZASZ opcje Ukryj rozszerzenia znanych typo
plikow.

wow ale ze mnie wyrozumialy czlowiek musze poweidziec mamie :)

poowdzenia