Re: rurki konwekcyjne

Autor: Pawel (niewaznee_at_o2.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 22:32:52 MET

Użytkownik "benek" <benek.benek@_wp.pl_> napisał w wiadomości
news:b2mari$66i$1_at_foka.acn.pl...

> 1. tylko jest 1 ale to sa zwykle rurki winylowe po 1-2 zl za metr bierzacy
> kazdym markecie budowlanym lub sklepie z akcesoriami akwarystycznymi -
> lepsze sa silikonowe rurki/weze bo latwiej je poukladac, nawet zgiecie w
luk
> o malym promieniu nie powoduje zalamania (zatrzymania przpelywu wody)
> 2. oddawanie ciepla do otoczenia i konwekcja (a dokladnie konwekcyjna
> wymiana ciepla lub inaczej unoszenie sie ciepla) to 2 rozne zjawiska
> fizyczne - jeszcze raz widac jak pan P. robi wode z mozgu :-(

Spokojnie nie bijcie.
Ja tylko pokazuje co jest napisane na
http://cpc.pl/cgibin/shop?info=rut&sid=19fac2b0

Jak ten Pan z CPC mnie oszukal to szkoda, ja sie zupelnie nie znam na takich
sprawach, ale zestaw dziala i chlodzi wiec konwekcja, parowanie czy wrzenie
to mnie malo interesuje a wazne ze chlodzi :)

Pozdrawiam